נהגים צעירים? אתם רוצים את הפריטים הבאים ברכב שלכם

אין מי שלא מחכה לקרוע את הכביש לאחר שהוא מקבל את רישיון הנהיגה שלו. גם אם מדובר בעוד כמה חודשים שאתם צריכים לנהוג בליווי נהג ותיק יותר, בסופו של דבר תגיעו לרגע בו תנהגו לבד והאחריות כולה תהיה עליכם.

עם כל הכיף שבנהיגה, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו איך לאבזר את הרכב בצורה הכי נכונה שתעזור לכם להגיע בבטחה לנקודה אליה אתם רוצים להגיע. עבור זה איגדנו לכם 4 גאדג'טים שיעזרו לכם בכל נסיעה-

אוזנייה למניעת הירדמות על הכביש

כשמדברים על בטיחות דרך גאדג'טים לרכב, מתכוונים לגאדג'ט הבא. הוא אולי הדבר הכי נחוץ עבור נהגים חדשים וותיקים כאחד. אוזניה המתלבשת מאחורי האוזן, לא נכנסת לתוכה ובעלת חיישן תנועה. כל שאתם צריכים לעשות זה פשוט להניח את האוזנייה מאחורי האוזן ולהתחיל בנסיעה. המסוכן בעייפות בכביש זה שלא מרגישים כשנרדמים. כשדבר כזה קורה, הראש נשמט כלפי מטה. כאשר האוזנייה מרגישה כי ראשכם נשמט היא תפעיל צפצוף חזק וצורמני שיעיר אתכם ברגע. חיוני, חיוני, חיוני.

מדבקת מגן למראות הרכב

אחד הדברים המקשים על נהגים רבים בנסיעה היא הצטברות האדים על שמשות הרכב ומראות הרכב. קיימות פעמים שהצטברות האדים מונעת נסיעה ונהגים רבים נאלצים לחכות זמן רב עד שמזג האוויר ברכב מתאזן. בכדי למנוע את הצטברות האדים ולמנוע את בזבוז הזמן שלכם, המדבקות האלו יצילו לכם את המצב. כל שעליכם לעשות הוא להדביק את המדבקות הללו על מראות הרכב שלכם והפלא ופלא, לא תיתקלו יותר באדים לעולם. מדבקה שימושית, חיונית וכדאית.

מראה פנורמית בעלת קליפס

אם אתם חושבים שהמושג גאדג'טים לרכב לא כולל מראות, אתם טועים ובגדול. כאשר המראה הפנורמית שלרוב מותקנת בחניונים ובצמתים מסוכנים, מותקנת ברכבכם, הדבר מאפשר לכם לראות שטח רחב יותר של הכביש ושל הרכבים הנעים בו.  אמנם לרכב שלכם קיימות 3 מראות המשרתות את הנהיגה שלכם, מראה פנורמית תעזור לכם אפילו עוד יותר.

מצלמת דשבורד

כנהגים חדשים, אתם עלולים להיות חשופים יותר למקרי תאונות דרכים ולאו דווקא באשמתכם. אתם עוד לא מנוסים דיו בכביש, עוד לא הבנתם איך הכבישים פועלים ולעתים האינסטינקטים שלכם יפעלו מאוחר מדי. גם ככה המקרים האלו לא נעימים, כנהגים חדשים הם יכולים להיות עוד יותר לא נעימים. כשחובת ההוכחה היא בעיקר עליכם, אתם רוצים שתהיה מותקנת לכם ברככב מצלמה שתתעד כל נסיעה ונסיעה שלכם על הכביש.

נהגים חדשים, אתם מתרגשים, אתם רוצים להסיע את החברים שלכם, לנסוע על כבישים מהירים. אנחנו מבטיחים לכם שאתם תעשו את כל הדברים האלו, בין אם כנהגים חדשים או כנהגים וותיקים. אך בזמן שלנהגים הוותיקים יש ותק על הכביש, לכם אין. לכן כדאי שתשמשו בכל כלי עזר אפשרי לנהיגה הבטוחה ביותר.