איך קונים רכב יד שנייה (הבדיקות החשובות באמת)

רוב האנשים בוחרים למכור את רכבם הישן לטובת רכב משודרג יותר ובדיוק רגע לאחר הרכישה ולאכזבתם הם מגלים כי זה לא בדיוק מה שהובטח להם. במעמד הזה נחשפת האמת כולה בפניהם והם נותרים עם מפח נפש גדול, גרעון כספי והכי גרוע עם החמצה נוראית שזה לא בדיוק מה שרצו מלכתחילה. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם רכשתם בעברכם רכב מגורם יד שנייה ולא ביצעתם קבלת החלטות נכונה? אם כן במאמר הבא נקל עליכם ונסביר אודות כל מה שצריך לדעת לפני שניגשים וחוזרים חלילה על אותה הטעות.

קניית רכב יד שנייה – זה לא רק נפח המנוע

אחת הטעויות הנפוצות בעת קניית רכב יד שנייה היא לחשוב כי בדיקת נפח מנוע, וותק הרכב על הכביש בהחלט יספקו לרכישה- האומנם? מעבר לכך חשוב ביותר לקחת דברים נוספים וזאת בכדי להבין את מלוא המידע לפני שמשקיעים את ההלוואה האחרונה ברכב שלא ישרת אתכם נאמנה. כפי שהבנתם, המון ישראלים קונים רכב יד שנייה בחיפזון על פי נתונים מאוד בסיסיים ואת זה חובתכם למנוע באמצעות מידע מקדים שעליו נדבר במאמר הבא.

מה חשוב לשאול לפני שקונים רכב משומש?

במעמד קניית רכב יד שנייה יש לברור קודם כל מול המוכר למה הוא מוכר את הרכב- כן! זו בהחלט שאלה לגיטימית שתלמד אתכם לא מעט על הרכב עצמו. יש המון סיבות למכירת רכב, לעיתים הוא נמכר משום שהוא כבר לא פרקטי ולעיתים צריכת הדלק שלו גדולה מדי – כל מיני סיבות שחשוב לדעת את האמת אודותיהן לפני שאתם מוציאים לפועל עסקת מכירה. מגבלה משמעותית קשורה גם בעניין של אחזקת הרכב – האם התיקונים והחלקים עלולים להוות הוצאה יקרה עבורכם? אלו הם דברים שחשוב מאוד לדעת לפני שיוצאים לרכוש את הרכב הנחשק.

חשיבות נסיעת המבחן לפני הקנייה עצמה

במעמד קניית רכב יד שנייה מיותר לדרוש מכם לא לוותר על נסיעת המבחן, אז לפני שאתם ניגשים לעניין הפיננסי חשוב לייצר נסיעה מספיק ארוכה בכדי לשלול רעשים מוזרים בזמן האצה מהמנוע, מצב עלייה ואפילו גם נורות אדומות מוזרות שלעיתים נדלקות בזמן הנסיעה. במידה ומי שעומד מולכם יסכים לבצע מבחן נסיעה שהרי אין לו מה להסתיר ולכם תהיה ההזדמנות להתרשם בצורה שקופה ונכונה מהמוצר אותו אתם עומדים לרכוש.

בסיכום דבר, אם אתם עומדים לפני קניית רכב שכבר עשו בו שימוש, ערכו את כל הבדיקות הנדרשות, עשו בירורים אודות היסטורית הרכב ומה מקורו וכן קחו בחשבון מצבים בהם הרכב עבר יותר מדי ידיים- מן הסתם זה עלול להפחית את כשירותו ולסכן את הנוהגים בו. למען הסר ספק, אם הרכב עבר ידיים בתוך המשפחה – זה יעיד על טיפול מסור וכן על רכב שנשמר ואז זה בהחלט שווה בדיקה לרכישה – שיהיה בהצלחה!

*ואם אתם רוצים, אתם מוזמנים גם לאתר פיפס peeps.co.il, האתר היחידי בישראל שדואג לכם לכל הנ"ל, בעיקר, לעולם הבדיקות והוודאות לפני קניית רכב יד שניה.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *