טיפים חשובים לטסט מוצלח

רגע לפני שאתם ממהרים לבקש לעבור טסט, חשוב לוודא עם עצמכם שאתם אכן מוכנים למבחן הנהיגה. ואם כבר החלטתם שאתם מוכנים, עברתם את רף שיעורי המינימום והמורה גם ממליץ על כך, הנה טיפים לעבור טסט ראשון. אבל חשוב לזכור, אחוז לא גבוה מהנבחנים אכן עוברים אותו ב"מכה הראשונה".

עומדים להיבחן בטסט הנהיגה הראשון שלכם? תפילה להצלחה בטסט היא תמיד רעיון מבורך, במיוחד אם אתם אנשים מאמינים. אבל יחד עם תפילה, חשוב לעבור על 5 הדברות הבאות שריכזנו כאן עבורכם. בואו נקרא להן: 5 טיפים מוצלחים בכדי לעבור טסט נהיגה. דבר ראשון והכי חשוב, בואו נדבר על הנהיגה עצמה בטסט – כיצד מצפים מאיתנו לנהוג?

  1. כיצד מצפים מאיתנו לנהוג בטסט, תרתי משמע

כשאנחנו מדברים על טסט נהיגה, לא מצפים מאיתנו להיות הנהגים הכי טובים בעולם. אבל כן מצפים מאיתנו לנהוג ולהתנהל באופן רגוע. שמעו לנו, אם אתם לחוצים לפני הטסט, אל תוציאו את הלחץ והעצבים על הטסטר, יכול לצאת מזה רק רע. תנהגו ותתנהלו בסובלנות, ברוגע ובנימוס.

  • תנו זכות קדימה תמיד והקפידו על מבטים בולטים

גם אם זכות הקדימה היא שלכם במהלך הטסט, אל תשכחו תמיד להתבונן לצדדים כשאתם חוצים צמתים. ויודעים מה, אפילו דמיינו שאתם בשיעור דרמה. אמנם הנטייה הטבעית שלנו היא להסתכל רק בעזרת העיניים, אבל תבצעו תנועות הסתכלות לצדדים, תנועות מורגשות ומוחצנות. זה ירגיש לכם לא טבעי קצת, כמו שיעור דרמה אולי, אבל באופן הזה, הטסטר יידע שאתם ערניים וקשובים לכביש.

  • תכנון נסיעה מראש – בלי פעולות פתאומיות

אחרי שאתם נושאים תפילה להצלחה בטסט ועולים על הכביש, תמיד תסתכלו קדימה. אל תבצעו פעולות פתאומיות, בטח שלא פעולות שיבהילו את הטסטר שיושב לצידכם. אם מכונית כלשהיא עומדת תקועה בהמשך הדרך, תתכננו את העקיפה בהקדם, לא ברגע האחרון.

  • אל תילחצו מצפירות של נהגים

אם צופרים לכם במהלך הטסט מאחורה, נסו שלא להילחץ מזה. יהיה כדאי להראות לטסטר שאתם נהגים רגועים שאינם נבהלים מאנשים לחוצים אחרים. מלבד בחינת כישורי הנהיגה שלכם, הטסטר גם בוחן את היכולת שלכם להתמודד מנטלית עם הכביש. אם הוא ירגיש שאתם לחוצים מדי בשביל להיות נהגים עם רישיון, הוא עשוי להכשיל אתכם בעקבות אי-אלו סיבות שיימצא כנראה.

  • לא לנסוע לאט מדי בגלל חששות

אם אתם חוששים לעלות על ההגה, ייתכן שאתם עדיין לא מתאימים לעבור טסט נהיגה. במקרים רבים, נבחנים נוסעים לאט מדי כי הם בטוחים שהטסטר יחשוב עליהם, כתוצאה מכך – שהם זהירים. אם מהירות הנסיעה המקסימאלית היא 50 קמ"ש, בד"כ לא יהיה סביר לנהוג במהירות של 10 קמ"ש. כמו כן, לא למהר להגיע למהירות המקסימאלית המותרת באזור. תתאימו את מהירות נסיעתכם לתנאי ותוואי הדרך. אם אתם מרגישים לחוצים, ישנן מגוון שיטות להירגע לפני טסט. בעוד שחלק מהאנשים נושאים תפילה להצלחה בטסט נהיגה, אחרים יעשו מדיטציה מרגיעה. כך או כך, יהיה חשוב להגיע רגועים ולשדר רוגע לטסטר. אל תתנו לו להרגיש שלעלות אתכם על הכביש זו פעולה מלחיצה.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *